Laiskottelua, vaiko sittenkään...

Joo, ei nyt taas tapahdu käsityöpuolella oikein mitään. Pieniä juttuja, mutta en nyt niitä julkaise, ettei sny-yllätykset epäonnistu! Huvittavinta tuossa sny-jutussa on se, että ostin tavaroita seuraavaan pakettiin ja olen ne nyt sitten hävittänyt (eli laittanut hyvään talteen). Ehkä ne tässä ilmaantuu, kun yritän vähän paikkoja järjestellä.

Siivousintoa on lisännyt se, että aloitan työt pääsiäisen jälkeen! JESSSS!!! Olen todella innoissani. Kerron sitten enemmän, kun olen työt aloittanut. Mutta intoa on!

Toisaalta hyvinhän tuo aika menee: vanhempani asuvat tuossa lähellä palvelutalossa ja heidän asioitaan hoitelen. Lisäksi miehen vanhemmat asuvat tuossa lähellä ja siellä on perjantaina 85 -vuotissynttärit. Ja minä lähden käymään kaverin kanssa Tallinnassa tulevana viikonloppuna. Mutta pääasia on se, että sain töitä!!!

Ja postilaatikossa oli aivan ihana yllätys. Minä tykkään postikorteista! Kiitos SNY!!
Täällä satoi ihan aamusta lunta, mutta nyt aurinko yrittää paistaa tuolta pilvien takaa.
Mukavaa maaliskuun loppua! T: Pami

Kommentit

Suositut tekstit