Sny-paketti

 No, nythän tässä kävi niin, että salaisuuksia vielä on! Vielä joku päivä minä kerron, miten paljon olenkaan saanut aikaan 😮

Mutta olen kyllä saanut aivan ihanan sny-parin. Mitä ihanuuksia taas paketti sisälsikään: Merino Cotton -lankaa, suklaanappeja, kirja (joka laitetaan eteenpäin, annetaan hyvän kiertää) ja siemeniä. Lisäksi paketissa oli pieni lahja nyt 14-vuotiaalle miehen tyttärelle. Kyllä tuntui kelpaavan aivan kuten edellisenkin paketin yllätys! Kiitos!!

Oma tyttärenihän onkin jo 26-vuotias ja asuu Helsingissä koiransa kanssa. Ikävä on aina kovin suuri, koska välimatkaa on vähän turhan paljon jatkuvasti ajella ☹️ Mutta heistä varmaan kerron jossain postauksessa enemmän. Tyttären koira on Welsh Corgi Cardigan ja Hula nimeltään. Harmi, kun tuo minun Miisuliina ei tule toimeen Hulan kanssa!! Millähän saisi kissan suvaitsevan koiraa...

Mutta sitten siihen pakettiin. Paketista siis löytyi Hjertegarnin Merino Cool -lankaa. Aivan ihanaa ja aivan ihanan väristä. Heti aloin miettimään, että joku ihanan pehmeä hartianlämmitin siitä on tehtävä! Paketissa oli myös kirja, joka on luettuani tarkoitus laittaa sitten kiertoon. Juuri näin olen omille kirjoillenikin pyrkinyt tekemään. Nykyisin lainaan hyvin paljon kirjoja, ettei kaikki kaapit ole täynnä kirjoja! Sen verran pieni tämä minun asuntoni.

Ja sitten siemeniä: lehtikaali, maustebasilika (lemppareitani!) ja Sareptansinappi, joka on vähän oudompi kasvi. Onneksi miehellä on omakotitalo ja siellä iso piha!! Sinne vaan nuo siemenet. Minullahan on sinne menossa tomaatintaimetkin, 27 kappaletta, toivottavasti kaikki ei säily hengissä 😀. Ihan oikeasti olen töissä koko kesänkin, kun juuri aloitin, joten en toivo nyt kovin suuria puutarhahommia. Jotain voin tietysti jättää omalle pienelle rivitalon pihallenikin.  
 Minähän sitten vanhenin viime sunnuntaina. Kortti tuli perjantaina ja lisäksi tuli onnittelut sähköpostilla.
 Joten kakku piti tehdä. En todellakaan ole mikään leipuri ja tekaisin sitten lauantai-iltana tällaisen hyytelökakun. Ensin olin, että mitäkäs minä laitankaan koristeeksi, mutta sitten muistin sny:n lähettämät suklaanapit. Kiitos!
Hyvää aurinkoista kevättä toivotellen Pami

Kommentit

  1. Mukavaa, pääsin juhliisi mukaan suklaanappien myötä. On muuten ihan klassikkojuttu nuo suklaanapit kakun koristeena. Oikein mukavia puutarha- ja neulesuunnitlemia sinulle! t. SNY

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet synttärionnittelut!
    Kivan paketin sait ja paljon mukavaa sisältöä:)
    T:Mustakissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit